יום שבת, 4 במרץ 2017

פרויקט שני בתקשורת: ניתוח קליפ- אלכס רחמן י''א7 RadioHead: Daydreaming

דנוטציה:

הקליפ מתחיל כאשר רואים דמות לא מזוהה הולכת ומתקרבת לכיוון המצלמה. הדמות הולכת במן מנהרה עם קירות אפורים ומאחורי הדמות יש עוד דמויות לא מזוהות הנמצאות מאחורי האור שנמצא ברקע. הדמות הלא מזוהה מתחילה להתקרב לאט לאט כלפי המצלמה ואנחנו יכולים לראות באופן מעורפל את תכונותיו של הדמות. הדמות היא בעלת שיער ארוך שטני עם זיפים הלובשת מכנסיים שחורים וסווצ'ר בצבע ירוק זית. הדמות מתקדמת ועוברת דרך דלת ומשם לתוך סמטה. הדמות מצולמת ממבט גבה בזמן שהיא עובר בסמטה, שיש בה מכונית הובלה, דליים כחולים וארונות בצבעים שונים. הדמות פונה לצד שמאל ופותחת דלת בצבע לבן ועוברת לחדר אחר. ברגע שהדמות עוברת למסדרון בעל הקירות החומים והנורות התלויים על התקרה, היא מסתכלת לעבר המצלמה לכמה שניות ואחר כך חוזרת להסתכל קדימה וממשיכה להתקדם להמשך המסדרון. הדמות פונה עוד פעם לצד שמאל ופותחת דלת בצבע לבן עם ידית מוזהבת  וכאשר היא נכנסת לתוך האזור היא סוגרת את הדלת. החדר הזה הינו מואר יותר ואנו יכולים לראות את תכניו של הדמות בצורה ברורה יותר. עיניו של הדמות כחולות והינו לובש חולצה עם כיס קדמי בצבע כחול מאופר. קירות החדר צבועים בצבע לבן. כאשר הדמות עוברת בחדר אנו יכולים לראות מצד שמאל שתי תמונות התלויות על הקיר, ספה בצבע שחור שלידה יש שולחן קטן ועגול. בגדים ושמיכות בעלי גוונים שחורים כחולים  נמצאות על הספה כולל בובה וכרית. על הספה נמצאות שני אנשים המסתכלים כלפיי מטה. הדמות הימנית היא בעלת שיער שחור חולצה כחולה עם כיתוב לבן ומכנסיים לבנות ורודות, והדמות השמאלית היא בעלת שיער שחור, ג'אקט שחור עם מכנסיים שחורים קצרים. הדמות הראשית מתקדמת מעבר לספה ואנו יכולים לראות עוד דמויות מצידו השמאלי. דמות אחת עם שיער שחור קצר אשר לובשת גופיה שחורה, ג'ינס ארוך כחול אשר מתקופפת לעבר סל רחב בצבע לבן. מאחורי הדמות ישנה מנורה וקופסת ממחטות ודף נייר התלוי על הקיר. מצידה הימני של הדמות בעלת הגופייה השחורה נמצאות שתי דמויות נוספות. הדמויות יושבות על כסאות מול שולחן ומבטם מופנה  כלפיי מטה. הדמות היושבת מהצד השמאלי של השולחן לובשת חולצה אדומה ומכנס קצר בצבע אדום והיא בעלת שיער שטני. הדמות היושבת מהצד הימני של השולחן היא בעלת שיער ארוך לובשת חולצה ורודה עם ציור שחור באמצע ומכנס לבן עם נקודות שחורות. על הקיר שלידו נמצא השולחן נמצאת תמונה, ועל השולחן יש ציוד (מחברות עפרונות וכו'). הדמות יוצאת מן הבית ועוברת למסדרון נוסף. קירות המסדרון צבועות בצבע לבן ועל הקירות ישנם לוחות בצבעים שונים ובאמצע יש דלת בצבע חום בהיר עם תמרור ''יציאה'' מעליו. הדמות הראשית מסתכלת לכיוון של המצלמה, והמצלמה מתחילה להתקרב לעבר הדמות. הדמות מביטה בחזרה לכיוון ההפוך, ואחרי שהוא מעביר את מבטו, עוברת דמות נוספת עם שיער ארוך חום, חולצה כחולה, מכנסיים אפורים ונעליים אפורים אשר גוררת עגלה בצבע שחור. הדמות הראשית כאשר היא רואה את הדמות עם העגלה מיד מסתובבת ונכנסת לדלת מצד שמאל. הדמות עוברת לבניין בעל מראות, פסלים, עציצים וטפטים שחורים הנמצאים על הקיר הלבן של החדר. הדמות מתקרבת לדלת נוספת, פותחת אותה ונכנסת לתוך חדר חדש. בתוך החדר שאליו היא נכנסת ישנם וילונות  בצבע ורוד. הדמות עוברת מול דמות בעל שיער שחור קצר בגדים כחולים מלאים המחזיקה מסמכים. וברקע ישנה דמות עם שיער שחור קצר הלובשת חלוק בצבע לבן. הדמות אינה מסתכלת על אף מן הדמויות הנמצאות בחדר והמצלמה עוברת למבט קדמי לעבר הדמות הראשית. מאחורי הדמות ישנם עוד לוחות קולרים ווילונות. וקישוטים על הקיר. הדמות מתקדמת ולאט לאט המצלמה חוזרת למבט אחורי כאשר הדמות הראשית פותחת דלת בצבע חום. הדמות פותחת את הדלת ועוברת לבית קטן שבו נמצאת דמות עם שיער שחור אשר קוראת עיתון ויושבת על כיסא חום. צבע החדר הוא חום לרוב שבו נמצאים כלי בית רגילים (מיקרוגל קומקום וכו'). כאשר הדמות הראשית פותחת את הדלת הזמר מתחיל לשיר. הדמות מתקרבת לעבר הכיור ומתחילה להסתכל על הסביבה שהיא נמצאת בה. היא מתקרבת לעבר דלת חומה נוספת שלידה ישנו קיר עם תמונות של אנשים. הדמות פותחת את הדלת החומה ועוברת למכבסה. במכבסה ישנם דמויות אשר מכבסות את בגדיהן. הדמות הראשית אינה מסתכלת לעבר הדמויות ברקע וממשיכה להתקדם. היא מתקדמת ורואים עוד דמויות היושבות על ספסל. הדמות יוצאת מן חדר הכיבוס וממשיכה לאזור בעל רקע ירוק עם חולצות הנמצאות למעלה ודמויות רקע נוספות. היא ממשיכה להתקדם בזמן שהמצלמה בקלוז-אפ על פרצופו של הדמות הראשית כאשר הדמות מגיעה למכולת. הדמות עוברת מהמכולת לאזור חשוך שמקלוז-אפ עוברים לזווית מגבה של הדמות. הדמות פונה שמאלה ופותחת דלת לבנה. הדמות מן הדלת יוצאת לאזור חוץ פתוח בעל עצים ודשא ומשם מתקדמת למעלה, ולאחר מכן יש קאט שעובר למדרגות הנמצאות בתוך בית חום שהדמות עולה על מדרגות אלו, ומגיעה לדלת לבנה שאותה דמות פותחת. לאחר מכן הדמות פונה שמאלה ופותחת עוד דלת מהצד הימני שלה שממנה נובאה אור חזק. הדמות מגיעה למסדרון עם קירות לבנים והיא הולכת ''אחרי'' המצלמה.  הדמות מתקרבת לדלתיים כחולות, פותחת את הדלתות ומשם מגיעה לחוף ים שבו יש דמויות ברקע. הדמות הולכת קצת ומיד קורה קאט שמראה את הדמות עולה במעלית כאשר היא מסתכלת על סביבתה. הדמות מסתובבת לאחור ופותחת דלת אשר נפתחת כלפי מעלה ומטה ומגיעה לאזור פתוח הצבוע בצבע חום/לבן ומתחילה להסתובב בחדר זה כאשר הדמות מסתכלת על הסביבה אשר בה היא נמצאת. היא ממשיכה ומגיעה להמשך החדר כאשר יש בו פתחים גדולים אשר מאירים את החדר ומפתחים אלו אפשר לראות בצורה מעורפלת את האזור שמחוץ לחדר. הדמות ממשיכה להתקדם לדלת חומה אשר אותה היא פותחת ומגיעה לבית ומשם ישר יש קאט שמעביר את הדמות למצב שבה היא פותחת עוד דלת חומה רק בהירה יותר, ונכנסת לעוד בית שעל אחת מן הכסאות בבית יושבת לה דמות נוספת עם שיער קצר. ישר שהדמות נכנסת ישנו עוד קאט שמראה את הדמות פותחת דלת מברזל ומכניסה את הדמות לאזור ריק עם קירות לבנים. ישר שהדמות נכנסת לאזור הריק ישנו עוד קאט שמראה את הדמות פותחת דלת חומה שמכניסה את הדמות לתוך בית נוסף עם עוד דלתות בצבע לבן, תמונות וילונות ועוד. כאשר היא סוגרת את הדלת מתרחש עוד קאט שמראה את הדמות מתקדמת לעבר כניסה בתוך הבית וישר שהדמות עוברת בכניסה ישנו עוד קאט שממנו המצלמה מראה את הדמות מצד הימני שלה וישר ישנו עוד קאט שמראה את הדמות הולכת בחדר מואר עם חלונות שמהם אפשר לראות פרחים הנמצאים מחוץ לחלון. הדמות הולכת אחרי המצלמה וישר מתרחש עוד קאט המעביר את הדמות לעוד אזור רחב וריק עם רמת אור גבוה. המצלמה עוברת לקלוז-אפ לפרצופה של הדמות כאשר הינה ממשיכה להתקדם לעבר המצלמה. קאט נוספת מתבצע מקאט זה רואים את הדמות הולכת בדרכה במקום בעל ספרים רבים הנמצאים על מדפים. ככל שהדמות מתקדמת אפשר לראות עוד דמויות ברקע באזור זה. המצלמה חותכת לסצנה שבה הדמות פותחת דלת חומה כאשר המצלמה נמצאת מצידה הימני של הדמות. הדמות נכנסת לאזור לבן וישר יש קאט מהיר שמראה את הדמות פותחת דלת שחורה ונכנסת לתוך האזור בעל הקירות החצי שחורים חצי לבנים.  ישר לאחר מכן יש עוד קאט מהיר שמראה את הדמות מאחוריה פותחת ונכנסת לחדר לא מזוהה וחשוך וישר לאחר מכן מתבצע עוד קאט אשר מראה את הדמות פותחת דלת חומה המובילה לחדר חום וחשוך. ישר לאחר מכן ישנו עוד קאט המראה את הדמות פותחת דלת לבנה שברקע אפשר לראות טבע. ישר שהיא פותחת את הדלת יש עוד קאט מאוד מהיר המראה את הדמות נמצאת באזור מטושטש כאשר היא פותחת עוד דלת בצבע חום כהה. מתבצע קאט המראה את הדמות פותחת דלת לבנה המובילה לבית שבו נמצאות דמויות נוספות. הדמות מקדמת לעבר המדרגות הנמצאות בבית וכאשר הינה דורכת על המדרגות מתבצע קאט נוסף המראה את הדמות עולה על מדרגות צרות בחדר צר הצבוע בכחול בעל חלון הנמצא מאחורי הדמות. הדמות ממשיכה להתקדם ומגיעה למדרגות נוספות. הדמות עולה על המדרגות עד שהינה מגיעה לדלת אשר היא פותחת כאשר דלת זו מובילה את הדמות לאזור מושלג. הדמות מתחילה להתקדם באזור המושלג שבו המצלמה מראה את הדמות מתקדמת מכמה זוויות שונות. מתבצע קאט אשר מעביר את הזמן ללילה ומראה את הדמות ממשיכה להתקדם באזור המושלג. מתרחש קאט המראה את הדמות זוחלת לתוך חריץ שממנו מבעבע אור אדום. מתרחש קאט המעביר את זווית המצלמה לזווית חזותית המראה את הדמות ממשיכה לזחול  בחריץ כאשר ישנו רקע כחול כהה. הדמות ממשיכה לזחול כאשר הינה מגיעה למקור האש כאשר הדמות נשכבת על גבה ומפסיקה לזוז. המצלמה עוברת לקלוז אפ כאשר האש קרובה לעדשת המצלמה. הדמות לאט לאט קמה ומסובבת את ראשה לעבר עדשת המצלמה כאשר עיניה מסתכלות על העדשה. הדמות מזיזה את פיה ועוצמת את עיניה. קלוז-אפ זה נמשך כ-20 שניות עד שהמסך נמוג לשחור. 


קונוטציה:
השיר ''Daydreaming'' הוא שיר הנכתב ובוצע על ידי הלהקה ''Radiohead''. השיר מופיע בלאבום החדש של הלהקה ''A Moon Shaped Pool'' הדמות אשר הינה הולכת באזורים השונים בסרטון היא הסולן הראשי של הלהקה, תום יורק. חשוב לציין שתום ממשיך ללכת ולא עוצר לרגע אחד: תום הולך דרך חייו דרך זכרונותיו ובעיותיו עד שהוא מגיע למערה באזור מושלג שבה הוא סוף סוף עוצר. האלבום והשיר נוצרו לאחר שתום התגרש מזוגתו ''Rachel Owen'' אשר היה איתה במערכת יחסים כ-23 שנים.
בסרטון אפשר לראות את תום הולך באזורי יום-יום כאשר אינו עוצר ועובר מדלת לדלת. זה מתאר את הקשיים שלו שעבר בחייו ואת השוק מהגרושים. מתחילת הסרטון תום נכנס למנהרה שמאחוריה יש אור מאוד חזק שבו נמצאים אנשים נוספים. עצם העובדה שתום הוא היחידי שנכנס למנהרה מן האור מייצג שתום מתנתק מן המציאות ונכנס לחלום- אינו רוצה להיות חלק מן העולם האמיתי ולחוות את הקושי שהוא עובר, ולכן הוא נכנס למנהרה ומתנתק מן הסובב אותו. משם תום מתחיל להכנס לחדרים שונים. העובדה שהוא בחלום והוא מנותק מן החיים האמיתיים יכולה להיות מוכחת יותר טוב עם העובדה שבכל חדר שתום עובר שבו נמצאים אנשים, האנשים לא שמים לב אליו ותום אפילו לא מסתכל לעברם או מנסה להתקרב אליהם, מה שמראה שהוא מנותק מן העולם- גופו הפיזי לא נמצא ''בעולם האמיתי''. הוא ממשיך בדרכו ועובר מדלת לדלת, מה שאומר שתום אינו רוצה להתמודד עם העולם האמיתי והקשיים. המילים ''Dreamers, they never learn'' מייצגות את הטבע של החולמים בצורה שלילית. מילים אלו אומרות שהחולמים מעדיפים את חלומותיהם מאשר את המציאות ובשל כך הם שוקעים בתוך חלומם ואינם רוצים להתמודד עם המציאות ומה שמתרחש סביבם.
''Beyond the point of no return'' מתארות בן אדם שכל כך מנותק מן העולם שאינו יכול לחזור למצבו המקורי, וליתר דיוק הוא מוכרח להתקדם בכוח. בנוסף למילים אלו ולקשר שלהם יש קשר נוסף למילותיו של המשורר והסופר 
''Oscar Wilde'' שהיה משורר אשר התמקד על כתיבה לגבי רגשותיו של האדם אשר אמר 
''A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world''. 
אחד החדרים שתום עובר בהם הוא בית חולים, מה שלפי דעתי מסמל את העין השמאלית של תום אשר הינה משותקת. הוא נולד עם העין הזאת ובילדותו עבר כ-5 ניתוחים עד גיל 6 עד ניתוח האחרון שנכשל- מה שגרם לעפעף שלו להגיע למצב חצי סגור. עצם העובדה שהוא עובר בבית חולים ומתעלם מן הרופאים ובאותו הזמן הרופאים מתעלמים ממנו: תום אינו רוצה לזכור את הניתוחים אשר הוא עבר ולהתמודד איתם ובכך מוכיח יותר את העובדה שתום נמצא בחלום ואינו רוצה  להתמודד עם המציאות והעובדות שהמציאות מביאה.
המילים ''The damage is done'' מתחילות להתנגן כאשר תום פותח דלת שמובילה החוצה, אל הטבע, מה שמראה שתום נכנס עמוק יותר לתוך חלומו- הוא מתחיל להתרחק יותר ויותר מהסובב אותו מהמציאות והעובדות והוא יוצא ''החוצה'' כדי להתנתק מן העולם. אחרי הסצנה בה הוא פותח את הדלת שמובילה לתוך הטבע תום מתתחיל להשאב יותר לעבר חלומו ולהתנתק. כל הסצנות הבאות מראות לרוב את תום עולה במדרגות או במעלית או הולך במקומות רחבים אשר לרוב אין בהם אף איש ובנוסף הולך במקומות המציגים גובה, מה שמסמל שתום מאבד את עצמו יותר ויותר בחלום- הוא מאבד את ההבדל בין מה שאמיתי ומה שלא. זה לפי דעתי מוצג גם הרבה יותר טוב מעצם העובדה שהרבה מן הדלתות אשר תום פותח אחרי כניסתו לטבע מוצגות עם אור מאוד מאוד חזק אשר מהוות כוח עליון- כאילו תום מובל על ידי כוח שאי אפשר לתאר.
כאשר תום מגיע למעלית נשמעות המילים ''This goes beyond me, beyond you''. חשוב לציין שתום מתחיל להרחיק את עצמו מן החולמים האחרים על ידי שימוש במילה ''They'' בהתחלה ואז אומר:
''This goes / beyond me / beyond you'' וכך מחזק וטוען שהקשיים, הסיטואציות והבחירות שלו ושלנו אינים תלויים יותר ''בך'' ''ובו'' אלא הם תלויים וקורים בעבדות על ידי כוח עליון. אפשר לחזק את טענה זו בכך שתום אומר את המילים בזמן שהוא עולה במעלית מה שלפי דעתי מציג גם התעמקות לעבר החלום וגם כוח עליון, ובנוסף הוא מסתכל כלפי מעלה בזמן שהוא אומר את המילים מה שלפי דעתי מייצג את הכוח העליון. 
המילים ''A white room by a window, where the sun comes through'' נשמעות כאשר תום הולך באוזר חניה ריק שנראה יחסית לבן ומחוסה קרני שמש היוצאים מן החלונות של האזור. כמו חדר לבן, מוחינו טהור מטבעו. האגו שלנו מרגיש כאילו הוא יושב בתוך החדר הלבן מסתכל מחוץ לחלון מאיפה שהשמש מגיעה, ומשם כל הניסיון שלנו נובעה. המילים שבאים אחרי מצביעים על הריקנות והחיבור הטבעי של כל הדברים. שאנחנו חלק ממשהו הרבה יותר גדול והתחושה יכולה להמצא כאמיתית ונכונה. אפשר לקשר את המילים הללו גם לסוף של הסרטון שבו תום נכנס למנהרה שבשלג (שבה יש קירות לבנים) שזה מייצג לפי דעתי רפרנס ל ''allegory of the cave from republic'' שמספר על קבוצת אסירים שנכלאה מגיל צעיר במערה חשוכה ואשר רותקו בשלשלאות בצורה כזו שראשם מופנה תמיד אל צד אחד ולא יכול עוד לנוע. במערה יש מדורה אשר מאירה את הקיר עליו צופים האסירים. בין האש לבין החומה חולפות בריות הנושאות פסלים. הפסלים, הנישאים מעל גובה החומה, והמוארים מצידם האחד על ידי המדורה, מטילים את צלליהם על הקיר עליו צופים האסירים. כאשר משמיעה אחת הבריות את קולה, שומעים האסירים את ההד השב מן הקיר. לפיכך סבורים האסירים כי מה שהם רואים בקיר הוא בעצם החיים המציאותיים. חייהם סובבים סביב הצללים וקולותיהם, האסירים מפתחים תרבות ושלל תאוריות לגביהם, ובונים את עולמם הרוחני על פי הדמויות על הקיר.
אחד האסירים מצליח להשתחרר מכבליו. שריריו מנוונים מרוב ישיבה בשלשלאות, וכוח כלשהו גורר אותו במעלה דרך עפר תלולה אל מחוץ למערה. האסיר נשרט ונחבל, וכאשר הוא מגיע אל מחוץ למערה, הוא אינו יכול לראות דבר משום שהוא מורגל לחושך של המערה ואינו מסוגל להתמודד עם אור היום. אחרי זמן מה, הוא מתחיל לראות צללים מטושטשים - כפי שראה על קיר המערה. אך ככל שהזמן עובר, והאסיר מתרגל לאור, הוא יכול להתבונן סביבו, ולראות שהבריות אינן צללים, והוא יכול להביט ולראות את הטבע, את הציפורים, ואת גרמי השמיים בלילה. הוא יכול גם להבחין בצלו שלו.
האסיר מחליט לחזור למערה, על מנת לספר לאסירים האחרים על נפלאות העולם שבחוץ ולשחררם. אך כאשר הוא חוזר למערה, שוב אינו יכול לראות דבר, משום שעיניו התרגלו לאור השמש ואינן יכולות לראות בחשיכה, והאסירים האחרים לועגים לו וטוענים שהוא התעוור. הוא מנסה להסביר להם על העולם שבחוץ, אך הם מבטלים את דבריו בזלזול. האסיר שיצא לאור עומד על דעתו, ומנסה להאיר את עיניהם של חבריו הכבולים, אך הם מחליטים שאם מישהו ינסה לשחרר אותם מכבליהם ולהוציא אותם מהמערה, הם ירצחו אותו כדי לא להתעוור בעצמם. 
משל המערה מתקשר באופן חזק ביותר לשיר בכך שתום אינו יודע כבר מה אמיתי ומה לא והוא לפי דעתי מוצג כ-אחד שנמצא בתוך המערה, בן אדם שכמו האסירים יתנגד לדבריו של האסיר הנמלט ויגיד לו שהוא התעוור, שאין עוד עולם חוץ מהעולם הזה. טענתי מחוזקת בכך שעוד לפני שהוא מגיע למערה בשלג הוא מתחיל לשקוע עמוק יותר בחלום, ועכשיו במערה שלו הוא לא מוכן להאמין שיש משהו יותר מהקופסא שבה הוא נמצא בזמן שהוא בוהה באש. 
בסוף השיר תום בוהה באש ומתחיל לדבר מילים אשר לא מובנות, אך כאשר שומעים את השיר הפוך אפשר לשמוע את תום אומר ''Half of my life''. המילים יכולות להציג את את ה-23 שנים שחווה תום עם זוגתו ראייצ'ל עד שהתגרש ממנה בגיל 47 שזה חצי מחייו. בנוסף זה יכול להיות גם רפרנס לאלבום הראשון שהלהקה שלו הוציאה ''Drill'' שיצא 23 שנים לפני כתיבת השיר Daydreaming. בנוסף המילים יכולות לסמל את הקשיים שתום עובר ושהוא מרגיש שאינו יודע באיזה עולם הוא חיי יותר ואינו יכול להבדיל מה אמיתי ומה לא (חצי אמיתי חצי לא). 
לאורך כל הסרטון תום הולך במקומות יום יומיים- בית, מכבסה ציבורית, חוף ים ועוד. כנראה כדי לחפש משהו. בסוף הסרטון שבה הליריקה ההפוכה נשמעת, הוא מסיים את המסע שלו, עדיין לבד בתוך המערה הנמצאת במקום המושלג. זה משרת כאזכור על הקשיים שבאים עם גירושים: פלאשבאקים (הבתים לכאורה) בדידות (שהוא מתחיל לשקוע עמוק יותר לתוך החלום) והקושי של למצוא את עצמך (הרפרנס למשל המערה). אולי בנוסף לכך שהמילים הפוכות, תום רומז על כך שהוא רוצה להחזיר את הזמן לאחור ולהתאחד עוד הפעם עם זוגתו. 


השיר נכתב בסגנון סביבתי (ambient) אשר מתמקד על טון ואווירה מעל מבנה נגינה מסורתי או קצבי. הרבה אנשים אומרים שהסגנון מעלה איכות אטמוספרית, ויז'ואלית ואווירה לא מתבלטת. השיר ומנגינתו מכניסה אותנו לטיול חלומי, משהו מעבר- עם סרטון אשר לא כל כך מתבלט אך הסרטון בעל משמעות עמוקה. הסגנון עוזר לנו להכנס לאווירה ולרגשותיו של תום, הקשיים שלו ולחלום שהוא נכנס. המנגינה מייצגת את כל רגשותיו של תום: עצב, צער, יגון והרצון להחזיר הכל לאחור ולחזור לזוגתו. הטונים של השיר משתנים הרבה פעמים וכך מעבירים אווירה עצובה ו''חלומית'' ברגעים הנכונים.






מילות השיר:
[Verse 1]
Dreamers
They never learn
They never learn
Beyond the point
Of no return
Of no return
Then it's too late
The damage is done
The damage is done

[Verse 2]
This goes
Beyond me
Beyond you
A white room
By a window
Where the sun comes
Through
We are
Just happy to serve
Just happy to serve
You

[Outro]
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH
Efil ym fo flaH

הסרטון:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה